שילוט תלת מימד

מעוניינים ליצור שלט מואר במידות מדוייקות? זה הזמן להתקדם להדפסת תלת מימד!

כל בית עסק מחזיק בשילוט להכוונה ולמיתוג העסק. השלטים הבולטים והמושכים ביותר הם שלטי התלת מימד המגיעים עם תאורה מובנית. שילוט תלת מימד מיוצר בתהליך ייחודי ומתקדם על ידי מדפסות תלת מימד גדולות המאפשרות הדפסה מדוייקת של שרטוטים וציורים על פי מידות. שלט תלת מימד למעשה מיוצר על פי העיצוב שלכם והוא יכול להגיע עם אותיות מובלטות או באמצעות סמל ולוגו מובלטים, הכל על פי הצרכים העסקיים שלכם. בשונה מכל שלט הכוונה או פרסום אחר, השלט התלת מימדי הוא השלט המושך ביותר וניתן כיום להדפיס אותו עם חומרים פולימריים איכותיים במחיר הוגן ונוח במיוחד. 

המחיר הטוב ביותר לשילוט מואר בתלת מימד

שילוט מואר בתלת מימד מהווה את הדרך הטובה ביותר למתג את העסק שלכם ולבדל אותו לעומת בתי עסק אחרים באותו האיזור. מיתוג העסק רלוונטי גם לחברות וארגונים גדולים המחזיקים משרדים ומעוניינים להבליט את השם ואת לוגו החברה על חזית הבניין שלהם. ברוב המקרים חברות ובתי עסק מזמינים הדפסת אותיות בתלת מימד בצבעים התואמים את האופי והלוגו של העסק. היתרונות בהדפסת אותיות בתלת מימד באים לידי ביטוי במהירות ההדפסה, בדיוק המושלם בכל הדפסה ובאפשרות להוסיף לשלט תאורה המותאמת בצורה מדוייקת למבנה השלט המודפס.

הדפסת שלטים תלת מימדיים עם מדפסות חדישות

על מנת שתוכלו להזמין הדפסת שלטים תלת מימדיים, חשוב שתפנו לחברה המשתמשת במדפסות החדישות ביותר. מדפסות תלת מימדיות משתכללות בכל שנה וחשוב שהחברה אליה אתם פונים מתעדכנת במדפסות המתקדמות ביותר הקיימות היום. תהליך ייצור שלטים תלת מימדיים הינו קצר יחסית וחסכוני במיוחד וזאת בזכות האפשרות להדפיס לכם את כמות השלטים הנדרשת לכם בכל סדר גודל לבית העסק או לחברה. אחת החברות המובילות כיום בתחום ייצור שלטים תלת מימדיים היא חברת  ADI3Dהמייצרת מגוון רחב של שלטים תלת מימדיים עם תאורה מובנית המתאימה למגוון רחב של שיטות שיווק ומיתוג.

הזמנת שילוט תלת מימד לעסקים וחברות

שילוט תלת מימד מזמינים רק מהחברה הטובה ביותר בתחום – חברת  ADI3D! החברה מביאה איתה ידע עצום בתחום הדפסות התלת מימד עם ניסיון של קרוב ל-10 שנים בביצוע הדפסות לאנשים פרטיים ובתי עסק וחברות מאיזורים נרחבים בארץ. 

בואו נתחיל להדפיס!

מלאו את הטופס ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

Call Now Button